پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119018
بازتاب نمايش اقتدار ايران در رسانه هاي اسرائيلي
تاریخ انتشار : 1393/07/05 12:26:11
نمایش : 1158
رسانه هاي صهيونيستي با پخش گزارشهاي تصويري متعدد از مانور نيروهاي مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس، نمايش اقتدار نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را رصد کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، موشکهاي بالستيک و دور برد نيروهاي مسلح موجي از نگراني در رژيم صهيونيستي ايجاد کرد.

گزارشگر کانال ۱۰ تلويزيون رژيم صهيونيستي همزمان با تصاويري که از مانور نيروهاي مسلح پخش مي شد تصريح کرد، ايران پيش از حضور روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل قدرت نمايي مي کند.

در اين مانور موشکهاي دوربرد از سري شهاب و نوع ارتقا يافته موشکهاي سجيل و قادر با برد ۲۰۰۰ کيلومتر به نمايش در آمد که به گفته تلويزيون رژيم صهيونيستي اراضي سرزمين هاي اشغالي را در تير رس ايران قرار مي دهد.

موشکهاي ميان برد و کوتاه برد نيز توانمندي ايران را براي رويارويي با دشمن فرضي در هر نقطه از منطقه فراهم کرده است.

ايران در صدد رام کردن کشورهاي بزرگ در برابر خواسته هاي خود در چارچوب مذاکرات ۱+۵ مي باشد.

تلويزيون رژيم صهيونيستي در همين حال اظهارات حسن روحاني رئيس جمهوري ايران را در اين باره پخش کرد ، که در آن گفت : ما به دنبال ساخت سلاح کشتار جمعي نبوده ايم و نيستيم؛ اما براي احقاق حقوق اين ملت هرگز در برابر فشار غرب تسليم نخواهيم شد.

گزارشگر صهيونيست گفت: ايران در اين مانور برنمايش تسليحات هوايي تاکيد کرد.اين در حالي است که ايران طي ماه گذشته از سرنگوني يک پهباد اسرائيلي بر فراز يکي از سازه هاي هسته اي خود خبر داد.

در اين مانور دو سامانه پدافند هوايي پيشرفته ايران و يک هواپيماي بدون سرنشين که براي آزمايش عملکرد سامانه هاي پدافندي ايران طراحي شده است به نمايش در آمد. سامانه پدافندي ايران هر جسم پرنده بيگانه را در حريم هوايي ايران را شناساسي مي کند.

گزارشگر کانال ۱۰صهيونيست گفت: امير سرتيپ "فرزاد اسماعيلي" فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء از واکنش سرسخت ايران در برابر هرگونه تجاوز هوايي از سوي آمريکا و اسرائيل خبر داد.

تلويزيون رژيم صهيونيستي بخشي از اظهارات وي را پخش کرد که گفت: در صورت شناسايي هواپيماي متجاوز بدون انتظار تصميمات سياسي بي درنگ هواپيماي متجاوز را سرنگون مي کنيم.

گزارشکر اسرائيلي مدعي شد : نبرد مشترک ايران و غرب عليه داعش، عامل ترغيب کشورهاي غربي براي پذيرفتن مطالب هسته اي ايران است. برنامه هسته اي ما را متوقف نکنيد در غير اين صورت با مشکلات بيشتري در منطقه روبرو مي شويد، اين پيام دو گانه ديپلماسي و نظامي ايران است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html